torsdag 14. mai 2009

Tårer for noe stort

Jeg leste akkurat noe som min kjære lillebror skrev om meg.

''Magnus.
Mentor, forbilde, hippie, artist, bror.
Du finn ikje noen av detta kalibre noen andre sted. Enn så fantastisk, inspireranes og sterk person finn du rett og slett ikje. Og eg e stolt, så jævlig stolt over dæ faktume at vi e av samme blod. Brødre e vi. Et par skammelig kjekke brødre [a]
Magnus, førr meg så e selve DEFINISJON på FRED. Seriøst. Selv om du iblant e spydig eller slem ;P
Du har bare en rein aura av fred. Eg blir rolig og glad når du e i nærheita. Når du e heime.
Savna deg en smule, her eg sett på Skullbru. Vår heim.
Dæ ligg mykje ære her. Mykje historie og hendelsa. Masse MASSE gode minna. Spesielt fra alle gongan eg slo deg i familiejuvelan og sprang tel ho Grete og sa at du va slem mot meg [a]
Hehe ^^

Men du ska vette at eg e her Uansett ka dæ e.
Eg e gla i deg, Magnus.
I deg og dæ nastye skjegge ditt <3

Fred & Kjærleik <3
Ære & Familie <3
Skulbru & skinheads <3
Gitara & glede <3
Og ikje minst: Brødre & stolthet <3 ''

Jeg gråt. Elsker deg Broder.
PEACEOUT.

Ingen kommentarer: