søndag 3. mai 2009

Just for the record.

Om jeg skulle nevnt en håndfull av de tingene jeg verdsetter høyest vil det ha vært disse :

Fred
Kjærlighet
Håp
Frihet
Tro


For mitt vedkommende er det de fem grunnleggende prinsipper for nesten alt jeg gjør. Og jeg gjør alt jeg kan for respektere og holde dem. Men, jeg er da dog et menneske og handler også med

Ondskap
Hat
Selvmedlidenhet
Hovmod
Mistro


Vi gjør vel alle det iblandt vil jeg tro. Selv om man gjør alt for å ungå det. Og det er ikke bestandig like enkelt. Når man er i situasjoner hvor man føler seg lurt, presset, falskt anklagd eller rett og slett bare er pissed off. Men, jeg prøver virkelig. Vær gang jeg kommer opp i noe som man helst bare vil rive og slite i tusen biter ser jeg tre ord som svever foran meg, selv med øynene lukket.

FRED
HÅP
KJÆRLEIK.


Jeg ville bare si det.

Peace.

Ingen kommentarer: